Sunday, October 3, 2010

Toronto Air Show 2010







6 comments:

  1. M-am straduit si eu cu ce am avut. Pe langa mine erau toti cu prime-uri de 300 si 400 plus extendere iar eu dadeam cu 200. Mi-era si rusine.

    ReplyDelete
  2. excelent concretizat acest spectacol!
    (nu credeam ca imi pot trezi interesul si "alte zburatoare" !:)) )
    cat despre rusine,nu e cazul la tine; ea ar trebui sa apara cand compari rezultaul final, nu in momentul "defilarii"- stim noi ca sunt multi care "au" dar "nu pot" :).....(despre echipamente vorbesc)...

    ReplyDelete
  3. Destul de adevarat, in unele cazuri, mai ales acolo. Aici insa, oamenii parca sunt mai calculati in ceea ce privesc investitiile importante. De regula, cei care-si permit asemenea unelte, au un motiv foarte bine intemeiat si sunt destul de capabili, deci nu vreau sa le diminuez meritele :)

    ReplyDelete
  4. Superbe pozele, ai surprins momente memorabile

    ReplyDelete